主角Bordeaux五大酒莊主角Bordeaux五大酒莊Clementine 食法國菜.主角當然唔係d 野食, 而係d 紅酒啦! 尋晚澎湖民宿個theme 係我其代好耐既80-90年Bordeaux First Growth! There are five great First Growth Chateaux. 東森房屋They are: Chateau Lafite-Rothschild (Pauillac) Chateau Mouton-Rothschild (Pauillac) Chateau 西服Margaux (Margaux) Chateau Haut-Brion (Pessac-Leognan) Chateau Latour (Pauillac) 好慶幸尋晚Bordeaux信用貸款五大酒莊既酒之中, 飲到三間! 甘都要介紹一下野食, 我地每人都叫左4 course menu.我first course 係室內設計Escargot, 好味! Second course 係Sea Bass Main course 叫左Short Ribs幾好味, 但味道有少少似中式牛腩術後面膜! Dessert 係Warm Chocolate Cake我地每次都會blind tasting, 然後比分. 不過係以個人口味評分, 無咩準則住商房屋.第五係呢支90年Mouton-Rothschild 第四係81年Mouton-Rothschild 第三係88年Mouton-Rothschild 第二係81seo年Lafite-Rothschild Overall 我地最鐘意飲既酒係81年既Latour 飲飽食醉, 過左個好愉快既晚上!
賣房子

.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
吳哥窟 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sa70saqozs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()